Powered By Blogger

Saturday 11 February 2012

kempunan lagi..

Bt sekian kali nya aku kempunan lg..tetapi kali nie lebih baek dr sebelum nya tapi nasib masih belum mnyebelahi aku..aku terima seada nya..sedih mmg la sedih..sudah lame aku mengimpikan nya tapi apa kn daya..nmpk nya aku terpaksa menunggu lg..aku dh gune kan peluang yg diberi sebaek mngkin tapi apa kn daya..kali nie aku tidak lah sedih seperti sebelum nie sbb ade improvement..hehehe

Nie cite aku maen futsal td..sje nk bt suspen..hahaha..kali nie maen aku dpt nom 2..biase nya aku dpt nom 3..dh 4 sem aku tak meras lg gelaran juara..sob3..sdh kn..maen dgn team power pom tak mng jgk..maen dgn team tak power lg la..jauh same skali..ke sbb aku team aku tak mng????konfius3...

Kali nie game simple..maen 1 gme dg lyak g suku akhr..hbt kn..team yg team aku kalah kn pom lyak g suku akhir..aku pom plik..mse kat final team aku kalah penalty je..aku hmpir menepis penalty razzmir tp bola tu sedikit sja lalu kt bwh aku..ppeerrhh..kecewa doe..

Tak pe la..laen kali aku cuba lg..aku akn pastikan seblum aku mnlngkah keluar dr UiTM Segamat nie aku akn merasa gelaran juara..dan aku jga kan pasti kan yg aku grade on time with 3 pointer n above..amin..semoga cite2 aku tercapai..

Sekian..

1 comment:

  1. besar gedabak terpampang gambar naim..hahaha
    done follow u...

    ReplyDelete