Powered By Blogger

Monday 18 November 2013

terima kasih segamat

assalamualaikum

alhamdulillah ke hadrat ilahi kerana memberi kesempatan utk ku hidup pada saat dan ketika ini..
nk cite pndek je la sbb tbe2 ptus angin plk nk taip pnjang2..

hari nie bersamaan 18 nov adalah hari istimewa bt aku..ary nie hari aku konvo n grade as STUDENT TRANSPORT(Diploma)..3 thun hasil titik peluh aku mengerah keringat dan aku dpt hasil nya even tak sehebat org laen tp aku bersyukur sekurang2 nya aku ade lg peluang utk aku membaiki performance aku..bak kate mat saleh "learn from mistake"..so aku akn ambk advantage utk peluang kali nie dgn membaiki kesilapan aku yg lmpau..kesilapan mngajar aku how to be success in my life..aku mempunyai mse selama 2 thun utk membuat yg terbaek even kali nie bkn kos yg same..kali nie aku menceburkan diri aku dlm dunia pengurusan operasi..

utk sahabat2 aku yg diploma dlu aku ucap kan selamat maju jaya utk korang even ade yg tak nk smbung bljr dh and mane yg tggu utk kemasukan sem dpn aku doa kan yg terbaek utk korang..sorry sbb aku tak bg thu korg yg aku berjaya melanjutkan pelajaran ke IJAZAH SARJANA MUDA (KEPUJIAN) PENGURUSAN OPERASI di PUNCAK ALAM..maaf aku nie khas utk bdk2 kelas JBM1175E terutama ijan,pejai n haziq yg sentiasa membuat aku hiba dan pilu dikala terigat akn gelak tawa kalian..i will remember that moment..i really2 miss that moment because i cannot get it right now..pengalaman pling best dgn ijan ktorg blik jalan kaki di uitm ke rumah sewa ktorg dgn pkai kemeja n kasut hitam..kalau naek moto 5 minit je tp jalan kaki hmpir 1 jam..haha..msuk air btl..haha..pejal ialahh satu2 nya kwn aku yg ziarah aku sary lps aku exsiden..aku appreciate sgt..kau mmg best sbb acah2 jd org tua..haha..kau seorg yg tenang dlm kekalutan..i know u can do the best for your best sbb name kau FAIZAL..kau dgn mizwan kne igt moment 3 suara kita..haha..HAZIQ!!!!aku sgt kagum dgn kau..cita2 kau sgt besar..pengalaman aku dgn kau tak byk sgt sbb kita lmbt jd "kawan" tp yg akn aku igt smpai mati kau la insan yg snggup mnjadi teman rmh sewa aku dikala mereka yg laen mnarik diri utki join kita..snggup dduk di rumah bruk bersama sbb org laen nk dduk kolej..tak lpe jgk topan yg dduk di rmh bruk itu.. thanks TOPAN!!!gud luck for my frend..hrap dpt jumpa lg lps nie..wish me luck for my degree..

terima kasih kpd my parent, lecturer, and beloved my in BM117..doa kan kejayaan ku di dunia dan akhirat..
amin.
sekian wassalam.

khas utk my friend,



1 comment:

  1. bab cover line kau memang terbaik.. aku tak sangka.
    tahniah im dapat sambung. rezeki kau..
    doakan aku pulak. aku nak sambung gak.

    terima kasih im :)

    ReplyDelete