Powered By Blogger

Wednesday 23 November 2011

malam yang kurang mengembirakan

salam bertemu kembali di dunia aku..huhu

malam nie aku nk cite 3 perkara yg bt aku kecewa tp tak la kecewa sgt..hehehe

pertama : seliper aku hilang kt wing 1a..sdih nya..seliper tu aku bt rye org "PINJAM" tp xreti nk hntr..aku "SAYANG SANGAT" bdk wing 1a even aku bdk wing 3c..dgn tu aku TERpakse ambk seliper org sbb aku nk tgk malaysia lwn syria kelayakan olimplik kt london next year..

aku trun tgk bola dgn mood yg kurang baek n aku rse malaysia mcm ssh nk mng based on dorg punyer corak permainan..aku mals nk cite pnjgn psl gme tu sbb firasat aku btl..malaysia kalah gme tu 2-0..kt bukit jalil plk tu..sungguh memalukn..pada hal bru mng pingat mas sukan sea ki indon 2 ary lps..maybe dorg pnt la tu kn3(nk sdp kn aty..hihi)nie bnde kedua yg bt aku kcwa pd mlm nie..

and the last one is aku tak sefahaman dgn si dia n bt kali ke 2 dia mengeluarkan kenyataan "jgn msg lg"..sdh tau kne ayt tu..emm..aku nk yg terbaik je utk dia tp may be aku lbh merumitkan keadaan dia..last skali aku hilang mood nk msg..tp dia cpt sejuk so aku kne la cpt2 sjuk kn diri..lau tak parah nt..hihi

sekian bt malam nie..
kita jmpe lagi di laen lembaran..
selamat malam sume.. :-)



credit to faizal pouzan sbb dy tertutup plug btri lptop aku mse aku tgh tulis cite di ats.."time kasih faizal"haha

2 comments:

  1. haha.. xyah la nk mention nama aku.. hahahaha.
    sori ler... xsengaje..

    ReplyDelete
  2. untung la ade org syg..jage la si die baek2 yerkk...

    ReplyDelete